Η εξέλιξη με την προκήρυξη του διαγωνισμού των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών για το 2024 δεν είναι καλή, ούτε για την Κάρπαθο ούτε και για την Κάσο .
Τα τέσσερα δρομολόγια με Bluestar εβδομαδιαίως του 2023, θα γίνουν τρία το 2024 αφού καταργείται το δρομολόγιο το οποίο εκτελεί το Blue Star Patmos .
Επίσης , η γραμμή με το high speed που είχε καθιερωθεί από το 2020, για τους θερινούς μήνες, φαίνεται ότι καταργείται .
Θα περίμενε κανείς ότι η συμμετοχή Βουλευτή Δωδεκανήσου στο Υπουργείο Ναυτιλίας θα αποτελούσε την εγγύηση , αν μη τι άλλο, να διατηρηθεί η ακτοπλοϊκή συγκοινωνία ως έχει .
Αντί αυτού βλέπουμε μείωση των δρομολογίων από τέσσερα σε τρία εβδομαδιαίως για τον χειμώνα, ενώ για την καλοκαιρινή περίοδο την μείωση τους από επτά σε τρία εβδομαδιαίως γεγονός που αποτελεί την μεγαλύτερη υποβάθμιση , σε ετήσια σύγκριση, ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ .
Περιμέναμε να παγιωθεί κι όχι να καταργηθεί το δικαίωμα των νησιών μας για καθημερινή συγκοινωνία τους θερινούς μήνες, όπως ισχύει για όλα τα νησιά της Δωδεκανήσου .
Ως Αντιδήμαρχος Αναπτυξιακής Στρατηγικής εκφράζω την έντονη δυσαρέσκεια μου βλέποντας να καταργούνται, απροειδοποίητα, “εν μία νυκτί “ κεκτημένα τα οποία διεκδικήσαμε και χτίσαμε βήμα βήμα, καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας μας, σε αγαστή συνεργασία με την Κυβέρνηση , το αρμόδιο Υπουργείο και τους υπολοίπους φορείς .
Καλώ και παρακαλώ για επανεξέταση από τους αρμόδιους ….
29.11.2023